Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej wygody w trakcie korzystania z serwisu oraz w celu dostosowania go do ich indywidualnych potrzeb. Zmiany ustawień dotyczących plików cookies można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. Tak, rozumiem

Sztuka taniego rozmawiania

Pomoc

Pomocne informacje i często zadawane pytania.

  • Jak dzwonić z usługi TeleZen?
    • 1. Dzwonię z telefonu komórkowego
      • Dzwoniąc z telefonu komórkowego należy:
        - utworzyć konto TeleZen,
        - wpisać w panelu użytkownika numer, z którego będą wykonywane połączenia
        - wybrać numer dostępowy 222 287 500
        - wybrać numer telefonu, na który chcesz zadzwonić
        - nacisnąć klawisz # (kratkę)
        (Połączenie z numerem 222 287 500 jest płatne wg. taryfy Twojego operatora komórkowego lub pomniejszy pakiet minut na telefony stacjonarne.)
    • 2. Dzwonię z telefonu stacjonarnego
      • Dzwoniąc z telefonu stacjonarnego należy:
        - utworzyć konto TeleZen
        - wpisać w panelu użytkownika numer, z którego będą wykonywane połączenia
        - wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 810
        - wybrać numer telefonu, na który chcesz zadzwonić
        - nacisnąć klawisz # (kratkę)
    • 3. Dzwonię z budki telefonicznej
      • Dzwoniąc z budki telefonicznej należy:
        - utworzyć konto TeleZen
        - wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 810.
        Po połączeniu się z numerem, system poprosi o kod pin i udzieli dalszych wskazówek.
      • Uwaga: Kod pin do pobrania udostępniony jest w panelu zarejestrowanego użytkownika
      • Aby wykonywać połączenie w ramach usługi TeleZen z budki nie trzeba posiadać kart innych operatorów.
    • 4. Dzwonię z telefonu IP
      • Dzwoniąc z telefonu IP:
        - Utwórz konto TeleZen
        - Wybrać w panelu: "moje usługi" -> chcę dzwonić z telefonu IP -> przyznaj dostęp
        - Skonfiguruj posiadane urządzenie
        - Wykonaj połączenie wprowadzając cały numer lub numer skrócony zgodnie z zakładką "moje numery";.
  • Czy usługa TeleZen jest także dla mnie ?
    • 1. Czy muszę podpisać jakąś umowę aby korzystać z TeleZen?
      • Nie. W TeleZen nie ma żadnych umów, abonamentu czy innych zobowiązań. Wystarczy utworzyć konto TeleZen i doładować dowolną kwotą, aby korzystać z usług.
        SPRAWDŹ NAS: 30 minut na rozmowy GRATIS
    • 2. Czy trzeba posiadać jakieś dodatkowe urządzenie?
      • Nie. Aby korzystać z TeleZen z telefonu stacjonarnego, komórkowego i budki nie jest potrzebne żadne dodatkowe urządzenie. Wystarczy dowolny telefon z wybieraniem tonowym lub telefon IP (bądź oprogramowanie o takiej funkcjonalności)
    • 3. Mam telefon z Telekomunikacji, czy mogę korzystać z usługi TeleZen?
      • Tak. Z usługi TeleZen można korzystać posiadając telefon u dowolnego operatora.
    • 4. Czy muszę zmieniać operatora?
      • Nie. Żadna zmiana nie jest potrzebna. Z usługi TeleZen można korzystać posiadając telefon u dowolnego operatora.
    • 5. Mam telefon komórkowy na abonemant, czy mogę korzystać z usługi TeleZen?
      • Tak. Z usługi TeleZen można korzystać posiadając telefon u dowolnego operatora, zarówno na kartę (prepaid) jak i na abonament.
  • Panel użytkownika TeleZen
    • 1. Co to jest Panel użytkownika?
      • Panel użytkownika jest indywidualnym kontem użytkownika, które można utworzyć za pośrednictwem strony www.telezen.pl
        Posiadając konto TeleZen można już korzystać z dostępnych usług. Konto można doładować w dowolnym momencie poprzez doładowania on-line.
        Panel umożliwia zarządzanie kontem TeleZen, dostęp do e-Billingi, faktur, informacje o zarejestrowanych numerach telefonicznych oraz aktualnym stanie środków do dyspozycji.
    • 2. Jak założyć konto i otrzymać dostęp do panelu użytkownika?
      • Aby założyć konto wystarczy wypełnić formularz na stronie www.telezen.pl - panel użytkownika
        Na podany podczas rejestracji adres email zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca - należy kliknąć w link który się tam znajduje.
    • 3. Jak uzyskać DARMOWE 30 minut na rozmowy?
      • Wystarczy zarejestrować się na stronie www.telezen.pl, a kwota odpowiadająca kosztowi 30 minut na wybrane kierunki (kwota 2,10 PLN) zostanie automatycznie przekazana na nowo utworzone konto TeleZen.
    • 4. Jak dzwonić gdy mam już założone konto?
      • - Z telefonu komórkowego należy wybrać numer dostępowy: 222 287 500
        - Z telefonu stacjonarnego należy wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 810
        - Z budki telefonicznej należy wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 810
        - Z telefonu IP należy (po jego skonfigurowaniu) wybrać bezpośrednio numer docelowy
    • 5. Jak doładować konto?
      • Konto TeleZen można doładować po zalogowaniu do Panelu użytkownika poprzez doładowania on-line za pośrednictwem systemu PayU lub mikropłatności YetiPay.
    • 6. Termin ważność konta
      • Konto jest ważne przez 1 rok od założenia lub jego ostatniego doładowania.
    • 7. Jak usunąć konto ?
      • Aby usunąć konto należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 222287400.
  • Numery dostępowe - informacje
    • 1. Jaki numer dostępowy wybrać?
      • Numer dostępowy najlepiej wybrać w zależności od telefonu z którego będzie wykonywane połączenie.
        Numer dostępowy 800 700 810 – jest polecany dla telefonów stacjonarnych i budek telefonicznych ponieważ jest to numer bezpłatny.
        Z numeru 222 287 500 – należy korzystać wykonując połączenie z telefonu komórkowego, ponieważ dla takich telefonów nie ma możliwości korzystania z numeru dostępowego 800 700 810.
    • 2. Ile kosztuje połączenie z numerem dostępowym 800 700 810 ?
      • Połączenie z numerem 800 700 810 jest bezpłatne.
        Twój operator za połączenia z takim numerem nie powinien pobierać opłat.
    • 3. Ile kosztuje połączenie z numerem dostępowym 222 287 500 ?
      • Za połączenie z numerem dostępowym 222 287 500 Twój operator naliczy opłatę jak za połączenie z numerem stacjonarnym w kraju lub pomniejszy pakiet minut na takie numery.
        Aby zmniejszyć koszt opłaty z tym numerem proszę sprawdzić u operatora możliwość ustawienia darmowego numer lub zakupu pakietu minut na telefony stacjonarne.
    • 4. Czy na moim rachunku telefonicznym pojawi się opłata za połączenie, jeśli dzwonię przez numer 800 700 810 ?
      • Dzwoniąc przez numer 800 700 810 całkowity koszt połączenia jest pobierany z konta uż.ytkownika Rozmowa nie obciąża rachunku telefonicznego. Na billingu od operatora pojawi się informacja o połączeniach z numerem infolinii 800, ale będzie przy niej widniała kwota 0 zł za połączenia.
    • 5. Czy na moim rachunku telefonicznym pojawi się opłata za połączenie, jeśli dzwonię przez numer 222 287 500?
      • W przypadku połączenia przez geograficzny numer dostępowy, przez całość rozmowy operator nalicza opłaty jak za połączenie z numerem stacjonarnym lub pomniejsza Twój pakiet minut do sieci stacjonarnych. Na billingu operatora pojawią się takie połączenia.
    • 6. Czy z telefonu komórkowego mogę dzwonić na numer 800 700 810 ?
      • Wykonywanie połączeń z telefonów komórkowych (niezależnie od operatora) na numer dostępowy typu 800 nie jest możliwe, ponieważ większość operatorów sieci komórkowych blokuje takie numery.
  • Cennik połączeń
    • 1. Gdzie znaleźć cennik połączeń?
      • Cenę połączenia z wybranym krajem znajdziesz tutaj lub poznasz ją dzwoniąc na naszą infolinię.
    • 2. Czy cena rozmowy jest zależna od wysokości środków na koncie TeleZen?
      • Nie. Ceny są takie same niezależnie od ilości posiadanych środków.
    • 3. Jak są naliczane opłaty?
      • Naliczanie opłat w usłudze TeleZen w pierwszej minucie rozmowy odbywa się co 10 sekund. Dzięki temu połączenie np. 10-cio sekundowe z pocztą głosową kosztuje tylko 1/6 ceny minuty do danego kraju (od 3 groszy). Za każdą kolejną minutę rozmowy z konta pobierana jest opłata zgodnie z cennikiem dla kraju do którego wykonywane jest połączenie.
    • 4. Czy w TeleZen płacę za rozpoczęcie połączenia?
      • Nie. żadna opłata inicjacyjna (za rozpoczęcie) nie jest pobierana.
    • 5. Jak sprawdzić ile zostało środków na koncie użytkownika?
      • Aby dowiedzieć się, jaki jest aktualny stan środków, należy zalogować się do panelu użytkownika lub zadzwonić na numer 222 287 400 i wybrać z menu "2"
    • 6. Z usługi TeleZen nie ma możliwości wykonywania połączeń na numery:
      • - alarmowe (m.in. Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska)
        - na numery skrócone 19xxx (Biuro numerów)
        - do sieci inteligentnych 80xxxx (Numery infolinii)
        - do usług o podwyższonej opłacie 70xxx (Horoskopy, Konkursy)
        - do sieci specjalnych i satelitarnych